Regulamin Sklepu
§1 Postanowienia ogólne
-
My, czyli: LCM Holding Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w 95-200 Pabianice, ul. Konstantynowska 13, NIP 7312084542.
-
Ty, nasz klient, osoba kupująca, tj. każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która dokonuje zamówienia w naszym sklepie.
-
Nasz sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.primodi.pl, za pośrednictwem którego prowadzimy sprzedaż wysyłkową.
-
W naszym sklepie nie jest wymagana rejestracja konta.
-
Regulamin niniejszy określa zasady, w oparciu o które prowadzona jest sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem primodi.pl.
-
Regulamin stanowi integralną częścią umowy sprzedaży produktów.
-
Klient, zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem przez zawarciem umowy sprzedaży.
§2 Przedmiot sprzedaży
-
Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.
-
Wszystkie produkty dostarczone do naszego sklepu są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
-
Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki, jeśli taki występuje do danego produktu.
§3 Płatności
-
Dostępne formy płatności przy wysyłce produktu:
- elektronicznie przez Przelewy24
-
gotówką przy odbiorze.
-
Dokumenty księgowe w postaci Faktur VAT wystawiane są w postaci elektronicznej.
-
Gwarantujemy autentyczność oraz integralność dokumentu księgowego wystawionego w postaci elektronicznej. Nie odpowiadamy jednak za błędną treść Faktur VAT w związku z podaniem przez Ciebie nieprawidłowych danych. Faktury VAT w postaci elektronicznej wysyłamy Ci na adres e-mail, który podałaś/podałeś podczas składania zamówienia. Niezwykle istotne jest do prawidłowej realizacji naszych usług, byśmy kontaktowali się z Tobą za pośrednictwem prawidłowego adresu e-mail, dlatego jeżeli zmieni się Twój adres e-mail, powiadom nas o tym. Jeżeli nie zaktualizujesz nam swojego adresu e-mail, korespondencja, którą będziemy do Ciebie wysyłać na dotychczasowy adres e-mail, traktowana będzie jako prawidłowo doręczona.
§4 Realizacja zamówienia
-
Przetwarzanie danych osobowych reguluje Polityka prywatności, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu, umieszczona na stronie internetowej sklepu pod adresem https://primodi.pl/pages/polityka-prywatnosci.
-
Podanie danych osobowych podczas wypełniania formularza zamówienia jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji umowy sprzedaży, do zawarcia której dochodzi po akceptacji przez nas złożonej oferty.
-
W naszym sklepie masz możliwość składania ofert celem zawarcia umowy sprzedaży bez konieczności zakładania konta użytkownika.
-
W celu zawarcia umowy sprzedaży:
-
Dokonujesz wyboru produktu prezentowanego w naszym sklepie.
-
Wyrażasz wolę przedstawienia oferty zakupu klikając przycisk Dodaj do koszyka.
-
Wybierasz opcję Zobacz koszyk celem zapoznania się z dokonanym wyborem.
-
Dokonujesz wyboru: ilości / warunków rabatowych – jeśli przewidziane zostały odpowiednio takie funkcjonalności i akceptujesz powyższe, klikając przycisk Zaktualizuj koszyk.
-
Przechodzisz do kasy poprzez kliknięcie przycisku Przejdź do kasy gdzie uzupełniasz swoje dane, w tym dane do faktury, dokonujesz wyboru formy płatności / formy dostawy / warunków rabatowych – jeśli przewidziane zostały odpowiednio takie funkcjonalności.
-
Potwierdzasz powyższe klikając przycisk Kupuję i płacę.
-
-
Po wypełnieniu i potwierdzeniu formularza zamówienia poprzez kliknięcie przycisku Kupuję i płacę:
-
Składasz oświadczenie woli w zakresie oferty zawarcia umowy kupna-sprzedaży, względem prezentowanego produktu.
-
Akceptujesz w całości treść niniejszego Regulaminu.
-
Przyjmujesz do bezwarunkowego stosowania postanowienia niniejszego Regulaminu.
-
Oświadczasz, iż wszystkie czynności dokonane w ramach naszego sklepu zostały dokonane przez Ciebie bądź osoby uprawnione do reprezentowania Ciebie.
-
Oświadczasz, iż dane podane w formularzu są zgodne z prawdą i wystarczające dla zawarcia i wykonania umowy sprzedaży.
-
Przyjmujesz do wiadomości, iż nasze potwierdzenie złożonej przez Ciebie oferty za pośrednictwem formularza po kliknięciu przycisku Kupuję i płacę, oznacza zawarcie umowy sprzedaży produktu na warunkach określonych przy prezentacji produktu, w chwili wypełnienia przez Ciebie formularza.
-
Zobowiązujesz się do wykonania zawartej umowy.
-
-
Okres ważności oświadczenia wyrażonego treścią formularza zamówienia wynosi 5 dni, jeśli w tym okresie nie potwierdzimy jego przyjęcia, nie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Okres ważności potwierdzonego przez nas oświadczenia wyrażonego treścią formularza zamówienia wynosi 7 dni. Oznacza to, iż jeśli nie dokonasz płatności tytułem zamówienia, lub nie zrealizujesz wszystkich zobowiązań wynikających z zawarcia umowy w ww. terminie, nie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. Potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży wysyłamy na adres email, podany przez Ciebie w formularzu zamówienia.
-
Nasz sklep działa prawidłowo, przy wykorzystaniu przeglądarek: Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji, przeglądarki posiadają włączoną obsługę języka Javascript, oraz posiadają włączoną obsługę ciasteczek administratora i danych stron, oraz obsługę poczty elektronicznej e-mail. Powyższe wymagania uznać należy za minimalne techniczne wymagania pożądane do współpracy z systemem teleinformatycznym.
-
Nie wolno Ci dostarczać do naszego sklepu treści o charakterze bezprawnym.
-
Wystawiając opinię o produkcie w naszym sklepie, nie może zamieszczać treści o charakterze bezprawnym. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii naruszających prawo lub względem których zachodzi uzasadnione podejrzenie jego naruszenia lub zasad współżycia społecznego czy dobrych obyczajów.
§5 Reklamacje
-
Reklamację możesz złożyć w formie elektronicznej lub pisemnej, kierując zgłoszenie na nasz adres podany w Regulaminie, tj. reklamacje@primodi.pl. Reklamacja powinna zawierać informacje pozwalające jednoznacznie określić Ciebie oraz produkt, którego dotyczy reklamacja, jak również opis zgłaszanych zastrzeżeń.
-
Przed rozpatrzeniem reklamacji, zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie, jeżeli podane dane lub informacje, wymagają uzupełnienia.
-
Rozpoznamy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania z zastrzeżeniem sytuacji, w której uzupełniano dane reklamacyjne, wówczas termin jej rozpoznania biegnie od daty otrzymania prawidłowo uzupełnionej reklamacji.
§6 Dostawa
Produkty dostarczamy tylko i wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w sposób, w terminie i na zasadach określonych w formularzu zamówienia. Przy czym termin wysyłki nie jest dłuższy niż 30 dni od dnia potwierdzenia przez nas formularza zamówienia.
Przy odbiorze produktu dostarczonego w sposób określony w formularzu zamówienia, odpowiednio podpisujesz potwierdzenie odbioru lub nie. W momencie wydania produktu przechodzi na Ciebie prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.
Jeżeli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenie produktu dostarczonego przez przewoźnika, mogące mieć związek z przewozem produktu, powinnaś/powinieneś zgłosić powyższe przewoźnikowi bezpośrednio.
Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty lub możesz odstąpić od umowy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]
§7 Prawo odstąpienia od umowy
-
Jako konsument, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 30 dni od dnia wydania produktu bez podania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz przesyłając je na adres sklep@primodi.pl bądź za pośrednictwem korespondencji pocztowej na adres naszej siedziby podany w niniejszym Regulaminie. Stosowny wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, przy czym do skorzystania z uprawnienia nie jest wymagane posługiwanie się niniejszym wzorem.
-
Jako konsumentowi, nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, w odniesieniu do umów:
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich indywidualnych potrzeb;
-
w których przedmiotem świadczenia jest rzecz, którą dostarczamy w zapieczętowanym opakowaniu, a której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
-
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
-
Produkt zwracany należy odesłać niezwłocznie, do 14 dni po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w Regulaminie.
-
W sytuacji zawarcia umowy sprzedaży na produkt główny w zestawie z innym produktem, umowę traktuje się jako zawartą kompleksowo, w takiej sytuacji nie przewiduje się możliwości jej częściowego utrzymania, w przypadku skorzystania przez Ciebie jako konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, co do części tej umowy. W takim wypadku masz możliwość odstąpienia od umowy w całości, co oznacza iż należy zwrócić cały produkt główny i towarzyszący. Gdy realizujesz prawo odstąpienia względem umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec umowy sprzedaży, ma to miejsce w sytuacji produktów dołączonych do głównego produktu za cenę 1 złoty.
-
Jeśli w terminie 30 dni od dnia wydania rzeczy, jako uprawniony konsument odstępujesz od umowy bez podania przyczyny, ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) produktu.
-
Uprawnienia i obowiązki związane z omawianym prawem odstąpienia od umowy dotyczą Ciebie tylko i wyłącznie wtedy, gdy posiadasz status konsumenta – w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827) i zawierają umowę sprzedaży produktów na podstawie umowy zawartej na odległość.
-
Przysługuje Ci prawo do reklamacji w przypadku zawarcia umowy sprzedaży. Reklamację produktu zakupionego w sklepie naszym sklepie zaleca się zgłosić niezwłocznie. W celu wykonania uprawnień z reklamacji produkt należy przesłać na adres podany w Regulaminie.
-
W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży, na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.
-
Będąc konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz wówczas złożyć swoją skargę m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/, albo złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (uokik.gov.pl wazne_adresy.php#faq595), zgodnie z Ustawą z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.