Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Na dokonanie zwrotu (odstąpienie od umowy) masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Aby dokonać zwrotu/odstąpienia od umowy sprzedaży skorzystaj z jednej z dwóch opcji:
SZYBKI ZWROT ONLINE
1. Wejdź na www.szybkiezwroty.pl i wyszukaj sklep PRIMODI.
2. Wypełnij dane zwrotu na stronie i czekaj na e-mail/SMS z kodem zwrotu.
3. Wypełnij formularz zwrotu załączany do każdej przesyłki i włóż do paczki.
4. Zaklej paczkę i zanieś do najbliższego paczkomatu.
ZWROT W SKLEPIE STACJONARNYM
1. Wypełnij dołączony do przesyłki formularz zwrotu.
2. Zanieś paczkę zwrotną do najbliższego Tobie butiku (lista butików dostępna tutaj).
3. Przekaż naszemu doradcy sprzedaży produkt z wypełnionym formularzem.
Posiadasz prawo zwrotu zakupionych produktów (odstąpienie od umowy sprzedaży) o ile produkty nie posiadają jakichkolwiek znamion użytkowania i posiadają komplet oryginalnie przymocowanych metek. Jeżeli produkt nie spełnia wymagań zwrotu, tzn. nosi widoczne ślady użytkowania, jest zabrudzony lub uszkodzony, odstąpienie od umowy i zwrot środków nie będzie możliwy. W przypadku otrzymania produktu z defektem, prosimy o niezwłoczną informację do naszego działu obsługi klienta.
Będziemy wdzięczni za dokładne wypełnienie formularza zwrotu, ułatwi nam to sprawną obsługę.
Nie realizujemy wymian towaru. Jeśli nie odpowiada Ci rozmiar lub kolor otrzymanego towaru, złóż i opłać nowe zamówienie, a niepasujący towar odeślij korzystając z procedury zwrotu.
Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany numer rachunku.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
+48 660 020 111
sklep@primodi.pl
REKLAMACJE
Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie/albo sklepie PRIMODI.pl przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi. Jeżeli jakość zakupionego produktu okazała się niezgodna z umową, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji - jesteśmy odpowiedzialni za dostarczenie towaru wolnego od wad fizycznych i prawnych. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną roszczenie reklamacyjne zostanie spełnione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Reklamowany produkt wraz z szczegółowo wypełnionym formularzem reklamacji dołącz do paczki i całość odeślij do nas na adres:
MAGAZYN PRIMODI – REKLAMACJA
ul. Konstantynowska 13
95-200 Pabianice
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię na wskazany w formularzu reklamacji adres e-mail. W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
+48 660 020 111
sklep@primodi.pl