Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Posiadasz prawo zwrotu zakupionych produktów (odstąpienie od umowy sprzedaży) o ile produkty nie posiadają jakichkolwiek znamion użytkowania i posiadają komplet oryginalnie przymocowanych metek. Na dokonanie zwrotu (odstąpienie od umowy) masz 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Aby dokonać zwrotu/odstąpienia od umowy sprzedaży:
- Wejdź na szybkiezwroty.pl i wybierz sklep PRIMODI.
- Wypełnij dane zwrotu na stronie i czekaj na e-mail/SMS z kodem
zwrotu, za pomocą którego nadasz swoją zwrotną paczkę w paczkomacie. - Dołącz formularz zwrotu załączany do każdej przesyłki, wypełnij i włóż do paczki.
- Zaklej paczkę i zanieś do najbliższego paczkomatu.
Będziemy wdzięczni za dokładne wypełnienie formularza zwrotu, ułatwi nam to sprawną obsługę. Będziemy także wdzięczni, jeśli produkty będą w oryginalnym opakowaniu producenta.
Nie realizujemy wymian towaru. Jeśli nie odpowiada Ci rozmiar lub kolor otrzymanego towaru, złóż i opłać nowe zamówienie, a niepasujący towar odeślij korzystając z procedury zwrotu.
Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany numer rachunku.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
+48 660 020 111
sklep@primodi.pl
REKLAMACJE
Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie/albo sklepie PRIMODI.pl przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi. Jeżeli jakość zakupionego produktu okazała się niezgodna z umową, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji - jesteśmy odpowiedzialni za dostarczenie towaru wolnego od wad fizycznych i prawnych. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną roszczenie reklamacyjne zostanie spełnione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.
Reklamowany produkt wraz z szczegółowo wypełnionym formularzem reklamacji dołącz do paczki i całość odeślij do nas na adres:
MAGAZYN PRIMODI – REKLAMACJA
ul. Konstantynowska 13
95-200 Pabianice
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię na wskazany w formularzu reklamacji adres e-mail. W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
+48 660 020 111
sklep@primodi.pl